Saturday, December 12, 2009

[ Fun Corner ] - Sumpah, Aku Tak Buat!!!






ehemmm .. i tetap tinggi dari tongkat u~






Sumpah beb. aku tak buat Fafau jadi tempang camni...
Dia sendiri main bola sampai koyak2 urat sendi...
Sian dia..
tapi aku brani sumpah ni... aku tak buat..
ahaks~















Love diz pic wpun muka kami besar... 



aritu semua pakat duk tny aku..
mn menghilangnya cik Fara Fauzana kita nih..
at first aku pun tak tau jugak..
sbb .. aku tak sempat nk hapdet pasal macik nih..
tapi sebagai peminat cik Fara kita,
aku godek2 la kejap sumber2 yg sepatutnya..




OOooooo... kena bedah upenya...
aku harap cik kak kita ni cepat sembuh..
kitorg da lama tak dgr suara serak2 basah cik kak..
da lama tak dgr suara cik kak bikin panggilan hangit..
( kak.. nk kenakan someone nih.. budak opis sy.. nama MIRA a.k.a GEBU a.k.a Boo.. leh tak? )
hahhahahha.. siap ko mira.. aku da gtau da nih.... better ko prepare~ ( aku poyo )




sebenarnya...
aku nk gtau..
aku dan geng FunCorner akhirnya berkesempatan untuk berpiknik bersama Fara Fauzana..
ada hikmah rupanya di sebalik kejadian / kesakitan cik kak kita ni..
hikmahnya, barulah cik fara kita ada masa SEHARIAN utk lepak bersama FunCorner..
ni kira aktiviti menarik bagi tahun 2009...
tq kak fara sebab sakit2 pun nk layan budak2 sengal di FunCorner nih..




dan ..
aku nk ucapkan terima kasih to kak fara
sbb hadiahkan aku tabung Jin Notti..
aku betul jawab soalan kuiz CEPUK-mas... hahahhaha~




actually banyak sangat nk cite..
hari tu sangat menarik tertarik dan da bOOOOOmMMMMMm~




juz nak ucap terima kasih kepada SEMUA YANG TERLIBAT... 
dari A smp Z... makan minum hadiah game gambar.. sume2.. tq sangat2..






UPDATE : ( REQUEST BY NIZAA )
Semua gambar diambil dari Fara Fauzana Fun Corner







bersungguh tak kami menjawab Win Lose or Draw
ehh.. tu Cikgu Asyireen tgh mengajar matematik arrr...


Aku tengah lukis Setan Merah tu.. 



Lompat si KataK Lompat.. Lompat la tinggi tinggi..


4 comments:

nizaa said...

weh ko kang kimsalam sayang kat fafau eh...hehe..btw, takkan tu jer gamba yg ada? letak la lagi...

atenzone said...

suka pic yang first...
;)

nizaa said...

hahaha..terharu gila..hahaha..terima kasih yer. aku mmg suka tgk gambaq2 ang tangkap..ang kan pro...

aizuemi said...

tapi ni gambar2 bukan aku tangkap beb.. aku tak jadi photokerasper... thanks to Kak Zai, Aida n FAFAU as a photographer dat day...