Thursday, October 22, 2009

[ Me ] - Semalam ada orang sumpah aku PERGI TAK KEMBALI.. betul2 aku tak kembali ke opis weh...

dengan confident nya.. aku nak inform.. AKU MC HARI INI... 
saket perut + cirit birit.. akibat angin terlampau dalam perut.. huhuhu~
doktor tu siap leh gelak2 bila dia ketuk perut aku.. 
sibaek aku tak tercirit waktu dia ketuk tu.. hhehehe.. 
tapi aku suke doc tu.. dia sangat cantek dan baek... senyum je dia.. 
tq to Maro sebab perkenalkan aku klinik Noridah ni... 


doc tak bagi aku makan pedas2.. 
( da 2 hari aku asyik makan pedas jer..)


doc tak bagi aku minum susu..
( baru pagi td aku minum.. hehehhe~ susu coklat plak tu.. )


doc tak bagi aku makan minyak2..
( aku makan hotdog + hash brown + telur goreng pagi tadi.. heheheh~ )




maka... rupa2nya, sume yg aku makan pagi tadi,
menambahkan kekronikan saket perut aku.. huahuahua~





doc suh mkn bubur or masakan yg lembut2
( aku g ar makan cheese tart kak nini.. ok la kan? lembut gaks~ )

doc suh bnyk minum air.. 
( da setengah botol air mineral aku minum.. kira bnyk ar tu kan? _





aku da makan ubat ni.. 
arap2 japgi ilang ar pedih dan saket perut aku ini... 




6 comments:

Eliss said...

kaunter dier lembab nak mampuih :P

Sarah Syazwani said...

sakit rupernyer..semlm br nk blanje mkn kt Pak Su corner..rezeki marola..kol ko x dpt2

pejal82 said...

aku banyak stok ubat sakit perut...doc...saya sakit perut...hahaahaaha..

aizuemi said...

elis
kaunter dia mmg hampeh.. tp doc dia best.. pegi MAMP** ar ngn kaunter dia.. wakakakka~

sara
huhuhu~ itu ar.. mmg aku saket pun.. takpe.. bkn rezeki aku lagi.. selasa ni ar ko blnje aku weh~

pejal
ko keje saket perut je.. aku tau da ko tu.. huhuhu~ tamo saket perut camni lagi.. penat ooo g jamban~

army4war said...

aku suruh je ko pegi tak kembali.. sapa suh ko ikut cakap aku.. miyahaha.. tak pe.. sakit itu penghapus dosa2 kecil.. insyaALLAH :P

aizuemi said...

mira..
tu ayat nk cover kesalahan menyumpah aku ar tu~