Friday, August 30, 2013

[ Me ] - Bukan Main Mati-Mati Yer~


Alhamdulillah
Berjaya juga nak attend kursus ni
Apa yang aku harapkan daripada kursus ini

Segala ilmu yang dicurahkan dalam 2 hari 
akan dapat aku serap dan ingat sampai bila²
untuk aku praktikkan nanti.. 
InsyaAllah~

Gambar untuk 1st day aku tak amek.. 
Sebab dalam dewan je.. 

So, bila sampai bab praktikal 
Aku share la sikit gambarnya

Maaf.. 
Aku tak sempat waktu ni nak kongsi panjang
apa yang aku belajar. 
Semoga ada satu hari aku sempat berkongsi nota²
yang aku dapat nanti yer.. 
#Tanak janji, sebab belum pasti#











2 comments:

iera said...

Ingat mati,semoga kite semua mendapat keinsafan dan bertaubat sebelum terlambat..

aizuemi said...

Ingat mati pun dapat pahala. Mengingatkan tentang dunia ni hanya persinggahan sementara.