Wednesday, April 17, 2013

[ Me ] - 1Y2M .. Alhamdulillah






Aku ingat dia ni masih kecil.. Nampak gayanya, aku kene terima hakikat yang dia da pun membesar.. Alhamdulillah.. Hari ni hari kedua dia ke 'Rumah Mak Lang' ( her taska actually ), without crying .. sebelum ni, ada la 'nyanyian' yg buat aku rasa x bestnye nk tinggalkan dia.. but i should be strong. dan aku tau semua mak mak di luar sana pun ramai yg lagi kuat dari aku..

tanda-tanda anak aku da besar lagi.. baju aritu beli size 12M pun da ngam ngam jer.. oke la tu.. aku jer yg risau lebey sebab ingatkan anak aku tak tinggi².. ahaks~ dan antara yg seronotnya juga dia da pandai bercakap.. mengomel.. membebel.. orait.. ikut sape la kuat bebel tu.. aku? aku pendiam.. berjoget... haaa.. itu mungkin juga ikut aku.. hahahha~ juz kidding k.. 

if si dia terjaga tengah malam, minta mimik (susu), mata pejam tapi tangan tengah tadah baca doa makan .. 'Allah hum ma.....' .. memang serius aku happy jer bangun tgh malam susukan dia.. tersenyum sebab syukur anak aku tau sebelum menyusu kena baca doa.. hehehe.. funny but i loike it.. owh.. stakat hari ni, tidur malam hubby aku memang bahagia, sebab dia tayah susah payah nk bangun utk buat susu.. Alhamdulillah, Allah masih bantu aku utk terus bf bb aku.. 

Syukur kerana Allah beri peluang kepada aku untuk merasakan segala nikmat ini. Doakan agar aku sentiasa mendapat redha, rahmat dan nikmat daripadaNya.. Allahuakbar~


Mama Sayang Nurin Auni Harris <3 b="">




No comments: