Wednesday, December 05, 2012

[ Auni ] - Driving Without Licence


OK... Sape Kata Budak Kecik Takleh Drive,
Sila Angkat Tangan!!!


Ohh.. ramainye... 
takpe.. 

Sebenarnya...
Saya da boleh memandu.. Tanpa Lesen.. 
Tanpa disaman.. 
Saya juga boley memandu.. 
Kadang² dgn hanya 1 tangan... 
Kadang² tanpa perlu melihat cermin belakang..
Kadang² tanpa perlu memasang signal..
Nota Tangan : Walaupun saya tak pasang signal, saya bukan pemandu kereta mewah.. 


Inilah aksi aksi saya ketika memandu.. 
Kebetulan kamera AES shoot ketika saya sedang memandu.. 
Bila nampak saya beraksi , camera "Automatik Emak Shoot" pun berfungsi.. 



Ok kawan².. ni cara memandu sebelah tangan... OK~


Auni : Iskk... sibuk la benda ni.. muka saya nmpk separuh jer nih~


Auni : Mama.. Jangan kacao la.. Auni tgh drive ni.. Tepi Tepi.. 
Mama : Interprem sikit pun tak boleh.. Huh~


Ayah : Auni... buat apo tu haa...
Auni : Ocopot! ( alamak.. ayah da datang... )




Auni : Kawan², maafkan saya terkantoi.. 

Pesanan saya pada kawan² sebaya saya, 
TAK SALAH BERCITA-CITA BESAR, TAPI JANGAN CAKAP BESAR~

Adios!!



No comments: