Friday, December 28, 2012

[ Auni ] - Outing With Mama, Pakcik and Kawan Pakcik


Hari Isnin lepas mama saya cuti .. 
Dia cakap dia malas nak g opis ..
Mungkin dia lagi suka duduk rumah layan Running Man
dan layan saya daripada g opis.. 

Tak kisah la.. 
yang penting saya dapat luangkan masa saya dengan mama.. 

dan kali ini.. 
bukan dengan mama saja.. 
tapi dengan... PAKCIK
( yg sedang bercuti )

dan....

dengan... 
jeng jeng jengg.. 




* eh.. ape ade dalam ni ek.. 



* eh .. sorry kengkawan.. tukar topik jap... 


* gembira tau saya dapat kua.. 
background kenny rogers.. 
tapi makan pizza.. 
uhusksksksk..

OK sambung... 
selain mama dan pakcik 
saya juga keluar dengan...

:
:
:
:
V

Makcik
La La La..

Oh.. Jangan Salah Faham..
Makcik adalah kawan kepada Pakcik..

Tengok muka saya yg tersengeh tu..
Tanda seronoknya keluar makan sama-sama...

Enjoy~!!!






4 comments:

eT said...

auni....nape sengeh camtu..geram sgt nengok...huhu

marooooo said...

Sama ler auni sengih ngan pakcik sengih

adeqs comeyll said...

cara auni senyum makin nakal ek..huhu
eh, pakcik...cepat dari calon tu..dari kedah ke??hehe~

aizuemi said...

et
hahahha.. menyengih dia malu2 dgn macik

maro
partner in crime .. sengeh pun sama

adeq
hahaha.. tu makin kiut la.. bkn makin nakal.. calon? tu kwn sekolah pakcik la.. makadeq..