Tuesday, May 29, 2012

[ Auni ] - Namaku Nurin Auni Harris

Saya yang diberi nama Nurin Auni Harris.

Nurin - Cahaya
Auni - Ketenanganku
Harris - Penjaga


Mama cakap, mama suuuuka sangat nama AUNI .. Sebab tu mama paksa ayah untuk letak nama saya AUNI..

Ayah pun terpaksa mengalah. Pasrah dan redha. Tapi mama tau ayah suka nama NURIN. Maka mama letakkan nama NURIN di hadapan nama AUNI..

Nama Harris? Mama saya ada nama yang sangat unik dan panjang. Begitu juga dengan Mama Yong dan Aunty Ju. Dan untuk mengunikkan lagi nama saya dan kazen² saya, kami semua diletakkan nama 'Harris'.

Saya selalu bertanya pada mama, kenapa mama suka nama AUNI? . 
Agak² korang, nape ek?
Sebab mama saya cakap RAHSIA..
dia tanak saya tahu sampailah umur saya 7 tahun.. 

( senyum wink wink )





Hahahaa.. 

Pandai la kamu Auni~ 
Ade ke mama cakap kat kamu camtu??



Oh.. takde yer mama.. 
Terover sudah saya nih... 
Saya sambung minum susu la yer.. 
Jangan kaco saya yer mama~!




6 comments:

Yong Zahura said...

macam kenal aje label berwarna biru itu... hehehe... :D

Eliss Mie said...

mesti mama kamu suka tembak gambar kamu hari2 yer..pandai pegang botol :)

aizuemi said...

yong
label sensored.. wakakka

elis
mama tu memang.. sian saya kena tembak hari2..

Farihan said...

comel bonda, tommee tippee the cutee

sharina said...

huiiiii..geramnya auntie tgk pipi labuh dia tuuuu..meh geget sket meh...

aizuemi said...

maro
hehe.. bonda, nak 1 lagi botol.. tp kaler pink.. boleh?

sharina
hahaha.. tadi mama dtg, sy tdo.. so, mama x jadi amik saya g opis.. kalo x, boleh jmp aunty kan?