Monday, April 04, 2011

[ NewBorn ] - I Am Happy For Them~


kredit to Maro



CONGRATULATIONS!!!



MY 3RD ANAK SEDARE WAS BORN!!!



TAHNIAH TO AWIZ AND KAK YI!!!











8 comments:

Farihan said...

tahniah kak yi dah dpt baby dah...

Ermalina said...

tahniah2! adik kamu dah, kamu bila lg zue? heheh

adeqs comeyll said...

waahhh..nak tengok gambo....
cepat2...

tahniah kak yi n abg awiz!!!

aizuemi said...

maro
doh kita² ni bila lagi?

k esah
haaa.. tu yg kita kena pikir tu.. bile ek.. hahahahaha~

adeqs ( x bape comei pun )
da upload da gambo.. sekeping jer puuunnn~

syusye said...

wow mancungnya idung dia..

adeqs comeyll said...

perlu ke yg dalam kurungan tu...
cessss~~

nape nmpk mcm muke sepupu2 die jgk ek?
hehe...
ye la kan..sedara mara :P

aizuemi said...

sura
ikut ummi dia ar tu.. idung tpacak.. tapi dahi dia ikut dahi walid dia..

adeq
ala.. dlm kurungan tu musti la kena ada.. hahhaha.. sama ngn sepupu dia? ade muke eizzah nur or zikri ke nih? ( jgn lupa, kamu da MAK PUPU dia k )

miss nina said...

tahniah aizu,
bertambah anak buah :)