Thursday, January 21, 2010

[ Me ] - Kenapa Guna Pisau Kalau Sudah Ada Pistol?








Kebodohan terletak pada KEBAIKAN yg ada pada kita.. .
Orang bodoh2kan kita hanya sebab kita BAIK dan NAIF..
Terlalu mudah mempercayai ... 


Bongoks.. 


Sape bongoks?
Aku la bongok... 
Sebab meletakkan kepercayaan setinggi gunung 
Seluas lautan ( wakkk tuiiihhhhh )....


Dunia skrg ni.. 
Mmg yg baek ditindas ditipu dan diperkotak-katik...
Nak tgk belakang aku tak?
Penuh dowhhh pisau parang kapak lembing ...
Nak cabut 1 1 ingt senang ke...
Last2 aku biarkan je ... 
( damn.. aku nk cakap kat sini aku BAIK ke????? Perasan DOWHHHHHH~ )


tapi 


kekadang tpikir gaks aku
pe kata aku kutip balek semua senjata zaman purba kala
( apsal diorg tak pakai pistol je tembak blakang aku ekkk? )
aku kutip .... 
dan aku parangkan diorg balek..
aku kapakkan diorg balek..
aku sula2.. hmmm.. xyah smp tahap sula kot... 




haaa... tp knp aku xbalas balek apa yg diorg buat????!!!!!
kenapa BAIK SANGAT????!!!!
huhuhuhhuh~




4 comments:

Fadzil Musnin said...

Membalas dendam tidak akan menyelesaikan masalah tetapi akan menimbulkan lebih banyak masalah. Sebab tue di akhir zaman ini perang x sudah2.

atenggo said...

bakpo dok balah????sbb kte coollllll....(>_<)

army4war said...

believe in karma. u'll feel better dear!

aizuemi said...

thanks kwn2..
mira.. i only think about karmasutra.. wakkakakkakak~ upppssss~