Tuesday, September 29, 2009

[ JJCM ] - Waroeng Penyet, The Curves

yes! dalam ke-busy-an tahap impak maksima aku, aku bkesempatan juga meng-hapdet blog aku nih~


story mory kali ni adalah berkaitan dengan JALAN-JALAN CARI PASAL ( jom tambah berat badan anda bersama saya )


Destinasi Cari Pasal kali ni tak jauh, cuma di The Curves Damansara...


Kami saaaangat teringin nak makan Ayam Penyet.. Disebabkan Maryam da terbang ke Manchester, takde orang da nk kami paksa utk masakkan ayam penyet.. maka, kami menuju ke Waroeng Penyet untuk melantak.. Sangat ramai orang dan kami terpaksa menunggu seketika sebelum dapat tempat duduk..



kenapa agknya nama ayam ini, ayam penyet???



pose gaya menutup jerawat ~



so.. inilah dia.. tempe itu sedap.. ayam juga sedap.. 
pedas.. tapi sedap~ 






4 comments:

nizaa said...

berapakah kadar kepenyetan ayam itu??? tak nampak penyet sangat pun..tapi masuk JJCM tu...mesti sodap sgt.

Eliss said...

tak penah lagi aku makan ayam yang di penyet ni..dier penyet pakai steamroller ka?

aizuemi said...

niza :
kadar kepenyetannya ku tak pasti, karena nk kata penyet tu, tak la penyet sangat~

elis :
hahaha.. g ar jenguk2 kat kedai ni .. tgk dia guna streamroll ke tak~

Unknown said...

sedapnya ayammm.. yummy!