Wednesday, August 24, 2011

[ Me ] - Minggu Pun Lupa??!!

Adeh!

Da 14 weeks da laaaaaaaaaaaaaaa... Adeh.. ape aku nih? Aku da mula silap kira nih.. I tot baru 13 weeks.. Ahaks~ Susah betul nak kira minggu.. Kalau kira hari mau lagi haru aku nih~ ade ke orang rajin kira hari? Ada la kotttt, dan buat masa ni pastinya bukan aku..


Ni bukan perut aku.. Ni gambar perut orang laen.. Hahaha..


The truth is, it is really amazing to see the changes of my body, sumtimes i also thinking about how BIG can i be after diz?


9 comments:

Lin said...

tak sabar nk tgk zue versi doraemon.kihkihkih...jgn mare zue nanti kena juai.

ee yeye tak ngaku tu perut dia, okla tu..akak baru 10wks tapi perut cam org peknen 2bulan..mklumler perut i kan sedia maklum dh mmg 'slim'.kakakaka

Yong Zahura said...

aku pun rasa macam bukan perut hang, sebab toilet tu lawa sgt... impossible la toilet yg selawa itu wujud di kawasan yg sama dgn hang... muah ha ha ha~~~

eT said...

igtkn gambo ko zue...wakaka

aizuemi said...

kak lin
ala... xdenye sy nk letak gmbr perut sy kat situ.. kihkihkih~ lagipun tgk dr warna kulit dia cam cerah jer..


yong
mn tau, amek gmbq kt toilet JJ.. hahahha~


et
uish.. x laa.. sua dia x cantek.. ahaks~

Zaem Hayes said...

Laki ke perempuan ea? Kalau laki mesti kacak macam aku kalau perempuan mesti cun macam aku juga :D

Yong Zahura said...

takkan pi JJ pakai t-shirt kecik camtu tunjuk perut... cam tak malu jek :D

aizuemi said...

mat
ye la.. ko kacak, ko cun..

yong
hahah.. da ar sua pun buruk.. ye la ye la.. esk drv kful pesan kt abg salim.. x sbr nk g alamanda ngn bdk 2 org tu.. la la la~

Sarah Syazwani said...

Mmg x caya tu ko sbb org dlm gambo tu putih...hehehe

aizuemi said...

hahaha.. bintang gelap...