Monday, May 10, 2010

[ Me ] - Aku Silau Bukan Rabun Bukan Buta Bukan Pekak Bukan Bisu.. Kaitan?

* Sentap? Sesekali tidak. Sikit pun tak terasa. Lalalala~ *


orait.. nk gtau ni.. aku kan .. da laaaaaama ada akaun tweeter.. cume tak aktif je.. arini saje2 je masuk twitter.. konon2 mcm nk bergiat aktif la.. pastu nk tgk kene block jugak tak.. hehehhehe.. tertanya2 jugak, ape lagi so-SiaL web yg diorg nk block.. teruskan.. teruskan.. aku tak kisah.. 





ni cite laen plak.. org laen sme sibuk2 nk jadi chantek.. nk nampak cun.. nk nmpk menarik.. hehehehhe~ tapi aku tamo jadi sama cam diorg.. tgk image baru aku.. nmpk buruk? ade aku kisah? LANGSUNG TAK~








aku bsama kakak azuera yg sedang bahagia
dan lina yg baru balik dr skolah...


5 comments:

Unknown said...

ari ni aku pakai lens sebab spek aku calar balar...waaaaa......

Eliss said...

nanti aku follow twitter ko yerr

Eliss said...

cocktail sedap jugak!

army4war said...

kelihatan ok je.. cuma tak penah tgok so tu yang pandang 3 4 5 6 7 8 9 kali tu hehehe..

oo et terjawap napa ko tak pakai spec.. hehehe

chucky said...

muke ko pakai spek tu mcm muke suk la.ekekekek