Tuesday, August 07, 2012

[ Family ] - Jimba Oh Jimba~




Entry Backdated




Orait.. Kami sekeluarga telah berhiburan dan berliburan di The Ancasa Allsuites Resort and Spa in Port Dickson pada sekitar bulan Jun baru² nih.. Da lama tak gather², jumpe², tagging² chatting² (apsal da mcm lagu Alif Ajiz da aku rasa) ... tu pasat la mo bikin Family Day sket.. 


Di mana Ancasa ni? Oke.. Hangpa kalau tadak GPS.. ni aku taruk MAP... Tak susah pun nak cari.. 





Oke.. Mcm biasa.. Mari kita cuci mata tgk gambaq² kitorg yang supan dan santuuunnnn nih~


Oke.. Auni tidoq.. 
Tapi aku tetap sibuk² nk berposing...
Syokkkk aaaa... Hotel ni support Spain hokeyyyy~



Muke kami bila da dalam bilik kitorg~!!
Muka budak baru bangun tdoq tu...



Blom sempat pape.. Kami terus Visit Swimming Pool~
dan Encik Suami.. sibuk mengepam pelampung..
( sebelum merajuk mbawa diri tepi pantai... la la la )



Hokeyy... Ayah da majok...
Auni terpaksa pakai board Nimma...



Ehh... bukan lah... 
Rerupanya Si Tomey Najlaa da pinjam la.. Cisss.. 



Oke... Mari belajar berenang bersama Eizzah dan Aunty Jue~
Tapi bukan ke Kak Yi da belikan Aisyah Safiya pelampung besar 
siap ade bumbung, spoiler, rim 17", tayar nipis ke?
Mana Pigi????



Hokey... Anak Mama Yong a.k.a Zikri da kebas rupenyer... 
Siap buat muke tak bersalah.. 


Hehehe.. tapiiii... apabila tuannye amek blk..
Hasilnya.... TERIAKKKKK JE LEBEY~



Auni da tak larat.. Lepak ngn atuk a sekejap.. 
Atok tak mandi pun DAY 1 nih... 



Hokey.. da penat² .. kita sapkok luuuu...
ehhh.. debushhh...
kena penumbuk mama yong


* sambil mata lebam * 
hokeyyy, xde sapkok²
kita main UNO STACKO~!!!
Sape paling terrer??? Sah² la aku~

* muahahhahaha... blog aku.. so, aku isytiharkan aku sebagai pemenang.. ade aku keyysahhh *



Dalam kegembiraan dan kesibukan kami berjuang menentukan pemenang UNO...
Rupa² ada yg sibuk buat "projek" lain... 
Patut ar ade BAU enak....
tgk gambaq di bawah.. org buat muka tak bersalah 




Sib hang la yong... Tolong basuh yer~ hahhahaha~



Ekceli kannnn....
Sebelum kitorg lepak main UNO tu...
ade agenda berlaku di sekitar kedai makan di PD nih...

kalau korang nak tau.. acu cuba baca dekat sini.. SUPRISEEEED~




No comments: