Thursday, October 20, 2011

[ Me ] - Demi Masa!

Orait.. arini aku g check up.. sangat ramai sekali umat manusia yg akan menambahkan lagi umat manusia di muka bumi ini .. hehehee.. including me .. insyaAllah ..


alhamdulillah.. My Little Harris dalam keadaan sihat .. td dpt dengar degup jantung dia .. lajuuuuu .. mcm bunyi kuda .. dan aku dapat suntikan pertama aku.. cuak .. lama x kena injek .. hehehe .. tapi, wa maintain cool jerr..


Oke .. aku tak reti nak story mory psl Kisah Pregnancy aku ni mcm org laen kongsi .. sbb aku tak pandai bercerita or karang ayat yg nk menyetorykan perasaan aku tentang dia .. cuma .. RASA KASIH DAN SAYANG PADA ANAK MAMA NI SAAAAAAAAANGAT KUAT ..


OK..

One more thing.. Aku nak share maksud ayat Surah Al-Asr .. surah pendek dlm Al-Quran.. maksudnya :

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang yang beriman dan beramal soleh, mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan sabar




Yer.. sabar .. aku akan sentiasa sabar .. aku mahu melihat perubahan dirinya .. aku juga sabar dalam membentuk diri aku kepada yang lebih baek.. insyaAllah ..

5 comments:

Unknown said...

baby Harris dh kick2 lom?hehe.moge baby good2 aje kat dlm tu.

aizuemi said...

da. aritu maen pedang, pastu maen futsal.. yg penting dia selamat dan sihat.. insyaAllah..

adeqs comeyll said...

waahh..
xsaba nk tggu!~

aizuemi said...

masa berlalu dgn cepat..

iera said...

detik ini hanya si ibu dan anak yg mengetahui..sangat indah..kadang2 tak sedar yg mutiara indah menitis.walaupun kadang2 badan ni rase serba tak kena tp senyuman terukir bile sikecik menendang perut (walaupun kadang2 sedikit ngilu).:)