Monday, February 08, 2010

[ Me ] - Aku Menahan Kentut .. Sambil Menjaga Hati Sendiri




Photo daripada ©2010 *addy-ack




gile.. melimpah ruah idea nk mnulis..
siyes ni.. siyes.. 

tp...
tiba2.. 
dahi aku bkerut.. 
mcm tgh mnahan kentot.. 
( mmg pun )
muka bajet tgh bfikir.. 
walhal... 
otak ZERO.. 

aii.. 
ilang idea aku.. 
lesap spantas bio-nik
cilakak betui..

mn larat aku nk kejar
paru2 aku penuh asap.. 
tak larat dowh.. 
sec 7 asyik fogging je.. 
halau nyamuk..

hmmm...guna fogging utk halau org bleh tak?
sbb aku nmpk dia cam nyamuk..
kekadang cam lalat.. 
tak reti diam dowhhhhh... 
weenng... wenngg... 
sumbang.. bingit..

yinnadei.. 
ape tulis panjang2 kat sini.. 
aku nmpk 1 1 nama kat list YM is now offline.. 
balek ar.. balek.. 
aku patut balek kul 4.30.. 
tapi...
5.30 pun oke pe.. 
ganti balek dosa2 keji aku tak dtg opis sblum ni.. 

tp.. bukan ke da dkt 30minit aku hapdet blog ni?
cam tak ganti dosa..
mnambah dosa je.. 
aduyaiiii.... 

ape nih.... 
siyes.. 
aku mula merapu.. 
lallallallala.. 

balek arrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!



2 comments:

army4war said...

akhirnya kau pulang aizuemi~

aizuemi said...

akhirnya.. bape lama baru ko dpt jmp aku lps neh...