Tuesday, March 10, 2009

Singapore.. oh Singapura


disebabkan blog ini bukan lagi tempat utk marah2 orang.. dan aku sebenarnya tengah marah dekat seseorang.. so why dont i juz tempek gambar2 yg sempat aku snap di Singapura aritu.. xsempat nk snap gambar sangat pun kes kit lense wa rosak dan tiada pengganti kala itu.. ku hanya bertemankan lensa 55-250mm, hphone SE 910i aku dan camera kawan2..


#1 gambar ni aku shoot ketika kitorg sibuk mencari stesen MRT terdekat setelah sekian lama kami terperangkap di bawah jambatan bhampiran Merlion Park

#2 foreigner menangkap gambar sebagai kenangan. mereka berasal dari negaranya sendiri ( aku tatau pun diorg dari mana.. ahaks )

#3 gambar sewaktu adeed nk naek escalator dkt salah satu stesen MRT yg ada di sana

#4 tekunnya si amoi mengambil gambar

#5 sab dan adeed tak sabar2 nk menuju merlion park

#6 mereka juga seperti kami, berpandukan peta

No comments: