Tuesday, March 03, 2009

Hot FM Big Jam


Fara dgn kaca matanya..


sempat aje mnyelit cik Fara kita ni..
interpreeemmm...


LAN... bukan Local Area Network~
tapi LAN Meet Uncle Hussein~


Singgah di big jam sebelum pulang ke Kuala Lumpur... Aku ingatkan tak dapat pass, alih2 dapat.. hmmm.. sorry sangat2 kepada insan yang membantu untuk mendapatkan pass VIP Big Jam tahun ni.. tak dapat nak bertugas tahun ni atas sebab2 tertentu.. sowi lagik!


* majuk ngn pejal + jumaat + sapik sbb tamo join minum kat Singgah Selalu.. HUH~!
* mayb ulangtahun ke-4 HotFM nanti aku akan dapat bertugas lagi.. insyaAllah~



7 comments:

Unknown said...

wauu.. :D

LAN.. dan bukan WAN heheh

pejal82 said...

dak baek......majuk ngan aku lagi ker?????huhuhuhu....i'm sorry{versi amir}..aku time tue nak balik hotel mandi...tak tau la ko nak balik dah time tue...ko balik pun aku tak tau..tau2 HILANG....

aizuemi said...

erma
bukan WAN.. beso sangat kalo WAN..


dak baek
hahahaa. majuk la sangat.. xpe ar.. nxt time kita bikin onar lagik~

pejal82 said...

yeeeaaayyyy....ko tak tau betapa terkilan nyer aku tak dapat lepak ngan korang ari tue masa kat jb...huhuhuhu..

aizuemi said...

xpe ar pejal.. nk wat camne.. nxtime kita lepak minijam laks.. bleh?

pejal82 said...

insyaalah aku on jer...

Hazniza Zin said...

zue pandai kecik ati dgn pejal ... wa ni lagi kecik ati bila tau ASAC balik awal .. dh la den ni susah nk layan konsert smpi mlm .. alih2 .. huaaa .. sedey tau ..wa layan konsert duduk jer mlm tu .. hukhukhuk~