Saturday, December 31, 2011

[ Me ] - Tahun Baru ! Aku Sayang Kamu!




I Love You
Aishiteru
我爱你
Te Amo
Ich liebe Dich

Kamek Sayang Kitak !!

Tak kisah la sebut camne pun, maknanya tetap sama ..



Aku sayang kamu!
Ya .. KAMU!


Sempena AZAM BARU 2012,
aku akan pastikan.. aku sayang KAMU..
dan aku sayang KAMU kerana ALLAH SWT..


Selain itu, aku berdoa agar
Semoga Kehadiran Anakku Bakal Menyinari Hidup Aku sepanjang 2012 dan hari2 mendatang..


"Ya Allah peliharalah anakku selama ia berada di dalam perutku, dan sihatkanlah dia,
Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhan Mu,
Penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.


Ya Allah rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperut ku dengan rupa yang baik,
 dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan kepada Rasul-Mu.


 Ya Allah, keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat.
Ya Allah jadikanlah dia sihat yang sempurna berakal dan pandai, alim dan beramal.
Ya Allah panjangkanlah umurnya sihatkanlah badannya, dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW,
dan segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam"


AMIN ~





3 comments:

Hamba Ilahi said...

semoga mendapat anak-anak yang soleh..
amin..

Hamba Ilahi said...

btw, done following you.
:)

aizuemi said...

terima kasih Hamba Ilahi..
rajin2 jenguk la lagi..