Friday, July 03, 2009

[ Vacation ] - Perhentian Island

Yezza.. aku pergi Pulau Perhentian.. last minit nye keputusan.. maka, aku adalah insan ke-10 yg mendaftar utk ke sana.. Segala urusan dikendalikan oleh Emy dan rakan2.. aku dgn rasa rendah diri dan tak malunya join je..

perjalanan bermula jam 12 tengah malam.. 3 biji kereta.. dgn supan dan santunnya kami memandu ke destinasi.. alhamdulillah.. selamat tiba ke Jeti Kuala Besut jam 9++ a.m kot...

aku share gambar yg aku ade je la.. sbb gambar2 atas darat aku langsung tak amek.. amek dlm air je.. hehehehhe~ tq pejal sbb kasi pinjam camera...






15 comments:

pejal82 said...

cantik....wahhh nie yg tak sabar masuk dalam air lik nie....dak baek..kamera aku sihat tak???awat sikit sgt gambar??

Farihan said...

SUKA GMBO 2 ALAM TU
BLEH MASUK PHOTO CONTEST TU

Unknown said...

xtakut kene gigit ngan ikan ker?huhu

aizuemi said...

pejal
alhamdulillah.. camera ko dalam keadaan terkawal.. mau gambar lagi? gambar laen gambar kitorg2 je..

mar0
cantek ke gambo tu mar0?

et
tak la.. ikan tu tak gigit pun, diorg lari..

emilia said...

pejal..jom gi sabah lagi..hehehe

pejal82 said...

jom...eh bukan ke kak emi nak gi jumpe cowok indon ker??hehehe..

aizuemi said...

k emi..
hahaha.. pejal nk g sabah, tp akhir bulan ni.. camno tu?

pejal
cowok2 indon xsabar nk jmp k emi la..

pejal82 said...

tiket gue tanggung...jgn takut..jom arr kawan2...erma tak nak gi...jumaat senyap terus..kak long tak nak gi...huhuhuhu..tahun depan pikir 2 kali arr..

Hazniza Zin said...

suka gmbar dua alam tu .. cantik!!!

aizuemi said...

pejal.. aku ngn k emi kompem pegi kalo decide akhir tahun.. dlm bulan 10, 11 or 12..

iejat..
tq.. ske jugak gambar tu..

pejal82 said...

hajat tak kesampaian arr camnie...

Along said...

cantik seh gambar dua dunia tuh!

aizuemi said...

pejal.. insyaAllah, kalo ade rezeki, kita g bulan 10...

along..
tq.. tapi gambar itu tumpah..

emilia said...

jom le kawan2...gi hujung tahun...

Unknown said...

cantiknya ....
btol2 cantik gmbo dua dunia tu...
huargh