Monday, November 07, 2011

[ Me ] - Mampu Usha Jer La ...





Orait .. korang agak2 wa tengah usha tiket utk ape?


"AKU BUKAN TOMBOY?" arahan Brother Shamsul Yusof??????
Ohhhhh... bukan bukan ... tidak sama sekali ...
Tapi aku rasa ni satu2nya movie yang aku rasa nk masuk tgk kat Panggung ...
Scha Al-Yahyaaaaaaa punye pasal ar nih.... SUKE ATI AKU ARRRRR KALO AKU SKE DIA~


"ALAMAK TOYOL"????? adehh.. pun bukan ar...
mn de lu orang tgk booking tiket wayang ini macam punye skrin ... aiiyoooo....


ahahahha...
gua bagitau la...  before dz wa pernah usha tiket utk Teater Badai Semalam ...
Lakonan mantop Erra Fazira , Aaron Aziz , Fizz Fairuz , Datin Paduka Umi Aida dan laen2...


Ni lagi sekali gua usha .. tapi masa cam tak mengizinkan sangat arr.. takkan wa nak pegi tgk Isnin malam .. jam berapa wa nak rushing2 dari s.alam ...


Nampak gayanya , hancur lagi harapan mo nonton Badai Semalam.... Dah berapa banyak teater gua missed .. tapi takpe la .. nk wat camne ..



No comments: