Friday, February 05, 2010

[ JJCM ] - Happy dapat Maka.. Sem0ga dimurahkan Rezeki~!

Tolak ke tepi sekejap isu berat.. 
Aku nk ucap tahniah kepada beberapa makhluk seksi dlm idup aku..


KAK YI...


Congratulation.. Aku sgt hepi bila tau ko dapat keje kat area BANGI.. dan bukannya di TERENGGANU.. hehehe.. keje rajin2.. simpan duit.. kawen cepat.. smoga aku dpt ADIK IPAR cepat sket.. busan da aku dgn ABG IPAR aku.. wakkakakakak~ damn.. mampuh ar aku pasni kena ngn Abg Salim... muahhahahaha.. ampuuunnnnn.. nnt raya kita salam2 pel0k cium bagai yek... 




KAK FARRY


hoyeh.. tahniah.. setelah lebey kurang 10 tahun impian memiliki lesen P, anda berjaya.. dan semestinya sy hepi sbb lps ni bleh ar akk pulak pickup sy kat umah utk pegi huru harakan kedai2 makan tertentu.. Last nite, kak Farry banje makan besaq.. sangat besaq.. tapi aku lupe amek gambar sme food.. if Kak Farry tak keberatan, hantar la gmbr food2 tu ek.. nyummie~


ni beberapa gambar dari camera hand-phone aku.. Proses Membesarkan Perut berlaku di Restoran Cheng Ho, Wangsa Maju .. Nyummie~ Peserta2 terdiri daripada AKU, KAK FARRY, KAK IRA dan si kecik ALISYA.. 




inilah dia.. insan di celebrate.. tapi dia yg bayar makan.. hahahha.. tq kak~

Mummy Ira.. dah tembam kan?


Me and Alisya.. geram ar tgk bdk nihh..


pinggan licin je yg berjaya diamek.. 


me and my sis.. love u forever kak~


Orait.. ni pulap muka2 org sibuk bangun pagi di hari minggu sebab nk g kursus kawen .. hehehe.. 



me and Nat


zila ( red one ) and Kak Che Sue.. 


makan roti canai sedap kat area Bkt Kerinchi.. nyum2.. kuah kari dia pekat and sedap.. lambat pun takpe janji sedap.. ahhhhhhhhhhhhhh.. 

No comments: