Thursday, February 11, 2010

[ JJCM ] - Sukhumvit, Kampung Baru ( Kedai Puteh )

orait.. semalam aku baru g makan di Kampung Baru.. dengan 2 orang teman.. 
At first ingt nk makan Ayam Golek kat Pantai Dalam, tapi. hurmmm hujan lebat dan takde parking..
since da terlajak masuk high way tak leh diundur, maka kami meneruskan perjalanan ke Kampung Baru,
tetiba je rasa cam ja0h.. tapi tak kisah ar.. 
dengan perut berkeroncong untuk ana.. tak sabar2 aku nk g mkn kat kedai puteh.. nyumm nyummm...


tgk menu kat bawah ni.. SUKI YAKI adalah sejenis makanan upenye.. baru aku tau.. slama ni aku maen sebut je nama si McSuk tu SUKI YAKI.. tak kisah ar.. aku tak order pun sbb..... aku rasa nk makan nasi hidang.. 




Gmbr di bwh adelah ape yg kitorg mlantak semalam.. sedap hangpa toksah nk pertikai lagi.. 
kami suma puaih hati.. kenyang dan bahagia.. 




macam da start balek je edisi JJCM dkt blog aku neh.. aritu bermula dgn Cheng HO.. Jom JJCM lagik pasnih.. 


2 comments:

miss nina said...

sedaplah aizu
lapar laks :)..hahaha

aizuemi said...

mmg sdp.. taste it~