Wednesday, December 30, 2009

[ Me ] - Entry Terakhir 2009

2009...


Tahun penuh cerita suka dan duka..
Tahun yang agk mencabar dan menduga..


Tajuk HOTCHAT pagi ni di radio hangat anda,

pengakuan kesalahan korang tahun 2009


Kesalahan...

Kesalahan pada diri sendiri yang aku nak tekankan kat sini..
Kesalahan pada orang lain, aku mintak maaf direct je ar kat orang tu..
tayah kot nk story kat sini..

OK ... 

Aku membuat 1 kesalahan paling besar pd diri aku
Kerana sanggup membiarkan "RASA SIMPATI" mempengaruhi keputusan hidup aku..
dan kini aku menyesal yang teramat sangat..
MAAFKAN AKU WAHAI DIRIKU..
aku hanya menunggu masa yang sesuai..


Itulah keputusan paling bodoh yang aku buat tahun ni..
Semoga TAHUN 2010 yang bakal menjelma membawa 1001 kenangan manis buat diriku.. 
Cukuplah 2009 dipenuhi dgn kenangan yang sangat mencabar buat aku..


OK....

tetiba teringat pasal AZAM 2009...

aku takde AZAM pun rasanya tahun lepas, 
sbb aku rasa AZAM 2008 pun tak dipenuhi lagi..

tapi.. 
tahun 2010..
AZAM aku yang paling aku nak berazam...

TANAK HABISKAN CUTI AKU SEWENANG2NYA
dan NAK KEJE RAJIN2 DAN BERSUNGGUH2..

azam2 aku yang laen.. 
biar aku je tau..
oke la.. 

malas la plak nk taip panjang2..
ari ni aku cuti.. nk isytirehat je di rumah... 


SELAMAT TINGGAL 2009...
SELAMAT DATANG 2010...


3 comments:

Nizaa said...

aku pun sama..kalau bleh nak simpan cuti...nak guna bila perlu..

Eliss said...

azam tahun depan-sila kawen yer.muahahaha

nway,
selamat tahun baru!
semoga tahun 2010 lebih indah !

aizuemi said...

2010...
bermula dgn agk mencabar.. dugaan di awal tahun~