Thursday, December 24, 2009

[ Famili ] - Outing Alamanda

Jalan jalan bersama adik2ku.. dan anak buahku ... Zikri...


Aku lepak lik serdang.. alih2 ayah ummi gi kenduri kawen uma kawan dia..
then kak yi and eizzah nur pun takde...
hurmmm... aku rasa mcm bermurah hati plak dkt adik2 ( qusam , qayyim n danial ) aku..
aku decide nk bawak diorg g shopping di Alamanda...


dan...
sangat mencabar sbb bawak Zikri skali..
sibaek pacik2 nya sporting n besh..
sume jaga Zikri dgn baik..
aku tak risau pun..


at last, g alamanda utk mkn je..
sbb tak de ape mnarik pun utk dibeli..
qayyim sibuk suh aku banje komik..
huhuhuhuh~ benci aku..
takde ke benda laen yg lebey mnarik drp komik..


wutever...


k .. tym to share photos...














2 comments:

NM said...

ai zue..pektis bwk anak eh..hehehe..bagus2x...nanti senang ley angkut anak sendiri lak gi memane.hehe

aizuemi said...

bukan sy jaga.. adik2 sy ni yg jaga~