Friday, October 16, 2009

[ Me ] - Rojak bukan Sate~

fuhhhh... da bape hari aku tak hapdet.. bila aku tgk lik.. utk bulan October ni, aku cuma ada 1 entry.. dan ini entry ke-2 aku.. saaaaaaaangat la sedey.. jarang berlaku nih.. da berlaku perkara ajaib ke lapan d0nia... baaaaaaaanyak sangat cite aku nk cite tapi aku tak tau mana 1 aku nk cite..


1. Kesepian aku di dunia cyber selama hampir 2 minggu...
ini adalah disebabkan kesibukan yg melanda diri aku.. plus aku ada kursus induksi dan juga program kecemerlangan pentadbir di ILQAM.. petangnya aku singgah main futsal.. dan malamnya, aku join Yana, Arif dan Azman utk selesaikan tugas2 sepatutnya di opis.. Maka, ilanglah segala liburan aku di jaringan-inter ini..







aku amek gambo minah2 yg berada di sebelah aku wkt dlm kursus.. hehehhe




2. Futsal Kosmo di UKM, Bangi
tahniah kepada pasukan UiTM Staff kerana berjaya dapat tempat kedua. Dikalahkan 0-1 oleh UNIMAP.. oke la tu no 2 since tak training pun.. utk team Semut Hitam plak.. diorg berjaya hingga ke pusingan kedua.. ok la juga.. bukan diorg pernah main tourney yg besar camni.. diorg baru nk menyerasikan diri..





ni la sebahagian drp wakil team UiTM Staff..








3. Pokpek pokpek di belakang...
jangan main blakang.. jgn tikam blakang.. jgn pandang blakang.. jgn cakap blakang.. berhadapan je la kalo de masalah.. bukan susah pun kan?


4. PapaDOM
cite yg best wpun aku tertidur di pertengahan movie.. bukan kerana cerita ini busan, tapi kerna aku ke'capek'an, tpaksa lyn lwt mlm sbb aku kena g opis dulu (hmmmmm....) .. tapi ... aku rasa aku takkan terlalu taksub pada tanah.. ahaks~ g ar nonton weh.. mnarik cite nih.. ada sumthing yg Afdlin nk sampaikan melalui cite nih.... apo ek? tgk la sendiri...


5. Jamuan Raya PSMB
aku da tak peduli ape pun, yg penting aku nk posing je jamuan tahun ni.. lalallalalal~ nmpk agk teratur sbb takde yg jenis rebut2 nk makan.. alhamdulillah.. barulah WORLD CLASS UNIVERSITY nye staff.. ahaks~ dan meja kitorg menang hadiah meja paling best ko deco2 nye.. aku tak amek peduli pun pasal hiasan or pape, tapi aku bangga a unit aku dan unit2 bersekutu kitorg menang...


6. Tukar Plat Bukan Tukar No Plat.. Ada beza ke?
dengan rasa bahagianya aku tukar plat kete aku .. hua hua hua.. mgu dpn aku mo tambah spoiler plaks.. kompem~










da la kot.. ni je ringkasan.. gambar2 nnt la dulu.. aku pun malas lagi nin... kira cukup baek aku da rajin mnaip nih.. tetiba aku rasa ngntuk... so.. later la aku tulih lagi..


* haku hapdet page ni.. tambah 1 2 3 kepingan gambar... kira ok la kan.. drp takde gambar langsung~



2 comments:

nizaa said...

mmg sgt busy la ko smpi tak dak gambar cun-cun ko letak...siapalah aizuemi tanpa photo nya..cewahh..(aku reka ni)

aizuemi said...

time kaseh.. aizuemi tetap aizuemi wpun da pencen .. heheheh~