Tuesday, December 16, 2008

hr2 aku lik srdg..
bahagia je rsnye..
dh makin beso ni..
mcm nk lepak ngn family je..

kene mrh ngn ummi ke
kene mrh ngn ayah ke
dh tak kisah
janji leh duk umh
ahaks

nk cite psl ni sbnyrnye
smlm g alamanda

ayah, ummi,
aku, k yi, eizzah dn k emi
aku g kedai TOY CITY
ingt mo cari menan utk eizzah
tp tak jadik
so aku pegi ke ANAKKU

[ nk bli utk anak sndiri
anak lom ade
ala.. laki pun lom ade..
huahuahua~ ]

aku g bli baju si Zikri

t'ingt k yong gtau yg bdk tu
pakai ju lama si eizzah je

hehehe..
kesian..
aku anak ke-2
dulu aku pun sama
so, aku tanak zikri pun camtu
dpt yg 2nd hand pny je
aku blikan utk dia satu set..
nnt2 aku bli lagi
jgn eizzah nur marah
sbb aku unfair udah
sape suh NANAK....

ahaks~!

4 comments:

Hazniza Zin said...

huh .. biasala tu zue .. zmn dlu2 .. yg adik bwh2 la dpt 2nd hand nyer .. turun temurun .. smpi la baju tu takleh guna lagi.. kalau ada baju baru pun .. satu dua pasang je ;)

aizuemi said...

tu ar. yg 2nd dan seterusnye slalu dpt 2nd hand... nk wat camne.. jimat kos parents.. heheheh~

Unknown said...

btol... anak menakan den pon sama gaks...
ooo baby baru nama zikri ek?

aizuemi said...

ye sayang ooiiii...
zikri namanye...
cantek nama cam nama mak mnakan dia kan?
kihkihkih~