Tuesday, December 09, 2008

Restoran Lemon + David Teo


jln2 tepi sungai
anak ikan berenang-renang
aku rasa dia mmg bingai
pantang tgk org senang


kucing berlari atas pagar
katak mlompat dipijak mati
ntah bile dia nk mula sedar
jgn lak smp aku panas ati


ntah pape pantun
xbbakat langsung
tu lari topik sket..

[ masuk topik ]
tadi aku g mkn kat Restoran Lemon
kdai si David Teo tu
kbetulan ade set yg murah
RM39.90 je
mkn hidang
without drink
[ agk murah la bg aku ]
ckup mkn utk 2/3 org
tu pun dh blebih2


actually
pilihan makanan
yg ada
= Malay, Thai + Chinese
nye menu..
nice jugak la..



k emi ade amek gmbo
tapi aku cam mls nk mntak
ni food dan rate aku sendiri kasi
mngikut selera aku
[ nama food tu aku sendiri kasi.. ahaks ]


first choice : TOMYAM AYAM
[ rate : 2.5 / 5 ]


2nd choice : AYAM GORENG LEMON
[ rate : 3 / 5 ]


3rd choice : KACANG BUNCIS MASAK TATAU
[ rate : 2.5 / 5 ]


4th choice : TAUHU MASAK CAMPUR DGN CENDAWAN LING ZHI
[ rate : 4 / 5 ]


if korg nk cuba
best gak g try kedai2 makan ni
korg leh pegi
sama ada di Mines ataupun di Kajang
dan Selayang Mall
[ ini yg aku tau ar.. ]


4 comments:

Unknown said...

terer btol kalo psl kedai makan .. huhuhu... best3 :D

aizuemi said...

adeh.. aku tau makan je..
nk komen2 bab mkn ni bkn keje aku~

Hazniza Zin said...

sedap btul ek nama makanan2 tu ..hahah .. yg best . .KACANG BUNCIS MASAK TATAU .. hahahah .. eh .. itu lauk kegemaran CT la~

aizuemi said...

hehehe.. ye ke?
nama tu sme rekaan semata2..
nnt g sana..
tgk la nama dia betoi2
kihkhikih~