Monday, September 15, 2008

Tentang Kita

Couple - Tentang Kita

dimana kaca yg bersepihan?
biar aku pijakkan
dimana taufan yg bertiupan?
biar aku tadahkan

kerna semua sudah tiada ertinya
tentang cinta sudah tiada mkna
tntang kita elok dilupakan semua
haaaaa…

dimana laut yg brgelora?
kan kuredah semua
dmana letaknya cinta kita?
kan kupijak semua

kerna semua sudah tiada ertinya
tentang cinta sudah tiada ertinya
tentang kita elok dlupakan semua

aku dapat rasakan yang inilah lagu terbaik untuk aku untuk masa ini.. bahagia plak aku dengar lagu ni.. dan aku rasa, inilah penyelesaian yang dia mahukan daripada aku.. aku harus pijak pijak sebab apabila aku rasa Cinta Ini Membunuhku, itu tindakan terbaik untuk diri aku..

aku bahagia bila banyak lagu2 indie sekarang ni berceritakan tentang perasaan aku, rasa hati aku.. aku nk cipta lagu sendiri tak mampu, dengar lagu orang lain dan blendkan dengan situasi aku skrg.. 'waktu duka dulu kita lalui bersama... hancur hati bila kau undurkan diri... meninggalkan aku.. meninggalkan ku sendiri....'

kenapa la tetiba aku teringa balik pasal perkara ni? bodoh~! aku sekarang ni dah mampu bangun kembali.. thanks kak emi, wpun aku selalu buat hal dgn dia.. sebenarnya kan, waktu aku mnanges dulu, terasa mcm dia duk nyanyi 'henti mnangis kasih, ku di sini... henti menangis, jgn difikirkan duka... ooo.. biarkan dia jauh, nun di sana... henti menangis sayang, ku di sini.. hentikan menangis.. jgn difikirkan duka...'

hehehe.. tapi mustahil laaaaaaaa.. kak emi ni bukan stok nk nyanyi2 nih, sbb bagi dia, those things are funny.. ye ar, aku je ar yg ske nyanyi2 nih.. tp aku tetap berterima kasih pada kak emi.. dia la org yg terpaksa melayan karenah aku yg agak senget... tadi aku cakap aku dh boleh berdiri kan? tapi kadang2 tu kaki aku rasa goyang2 gak.. ada ketikanya hampir2 tersungkur.. tapi kak emi papah aku.. so dat aku leh bdiri balek.. 

emilia... hehehe.. tetiba nk nyanyi lagu Emilia - KRU laks... mlampau tak? tak tak tak... sbb ni kan blog aku.. takde org bleh halang.. aku bukan OT dkt forum.. aku bukan 3M dkt facebook org lain.. kan kan kan? 

No comments: