Thursday, September 18, 2008

Bot Bot Maniac~


inilah dia muka2 yg melantak steambot waktu berbuka dan berlanjutan sehinggalah sahur.. pengalaman bukak pose yg tak dapat dilupakan.. wakakkakakaka~


jam 6.00 ptg : 
ceed masih tersangkut di jem.. aku amek kunci dari hans kat umh dia.. then aku yg telah dikerah tenaga terus ke param sec 19 utk cari roti jala kuah durian.. [ senget.. aku dh la tak ske durian.. uhuks.. ]

jam 6.30 ptg : 
masih tak jumpe2 lagi roti jala kuah durian kat param yg jem tu.. senget lagi.. beli je ape ade pastu terus balik.. aku beli roti jalan 5 hengget + kak emi beli air soya 2 bungkus..

jam 7.00 mlm :
tiba di rumah hans.. ceed dh tunggu kat bwh.. [ kes takde konci ] angkut barang2 utk main bot bot.. mak aiiiii... bnyknye minah ni mborong.. rasanya makan utk 5 org aje.. layannnnkan aje... beberapa minit kendian, adeqbun + diah tiba... 

jam 7.15 mlm :
kejadian soya tumpah berlaku... hehehehe.. sape la ek wat tumpah tu.. nk kene rotan tu... dan tiba2.... berkumandanglah azan maghrib di Shah Alam dan kawasan2 yg sewaktu dengannye... tak sempat main bot2.. so, mkn je roti jala tu + murtabak [diah+adeqbun bawak].. 

jam 7.45 mlm :
selesai solat maghrib... segalanya terhidang.. jom celup2~!!! 
excited semua kitorg celup~! yg best ada lala.. cendawan... udang... [udang???? now, i hate udang~!!!!!]

jam 9.30 mlm :
semua dh melepek kat dpn tv.. aku je yg celup2 tak abis2 lagi.. ske celup2 sayur... sbb skrg aku ske makan sayur laks.. wakkaka.. 

jam 10.00 mlm :
ceed sorg je dh tdo.. masing2 layan cite The Moment of Truth.. wakakkaka.. mmg gilerk ar.. first time aku tgk cite camni.. kalau aku masuk, mmg mati arrrr.. the TRUTH banyak sangat.. tak sanggup mencerai beraikan ikatan kekeluargaan kerana duit.. stupid game show~!

jam ntah berapa ntah :
diah, adeqbun, aku, kak emi, ceed dan hans tidoooooooooooooooooooooooooooo~

dan jam 4.30 pg [ kot ] :
kitorg digerakkan oleh ceed yg begitu semangat di pagi hari... sambung main celup2... adehhhh... lps sahur... terus sambung tido.... tak sedar pun kul bape la adeqbun + diah balek.. hehehehe~ 

dan.. itu lah cerita Main Bot Bot~!!!

No comments: