Thursday, September 04, 2008

:: Hari-hari mau blog ::


gambar adalah hiasan semata-mata

bleh ke hari2 mau blog? mimpi la tu.. hari ni cam biasa, aku akan bgn lambat dr kak emi.. dia laju je ke dapur.. sedangkn aku bgolek2 dibuai mimpi.. uhuks~ juadah sahur kitorg pagi ni simple je.. MEE GORENG EXPRESS [ Ceed kasi semalam.. ] + KEPOK GORENG + NAGGET AYAM 2 ketul sorang.. heheheh... ( ni rahsia tau... kak emi makan mee rebus + mee goreng sket.. bnyk gak dia mkn tu.. kihkihkih )


gambar adalah hiasan semata-mata

ingatkan lepas sahur tamo ar tdo.. nk siap2 la kononnye terus g opis pagi2 buta.. alih2.. terlelap jugak mata aku ni.. 4 hari bpuasa ni, baru hari ni aku tertido lepas sahur [around 6 o'clock start tido ].. esk2 mcm ye jugak je.. ahaks~ aku tjaga tgk2 dh dkt kul 6.30am.. ni kira cam hari2 seperti hari biasa je.. tapi smp opis agk awal.. tak sempat nk dgr panggilan hangit..


gambar adalah hiasan semata-mata

hehehe.. sebut pasal panggilan hangit.. tak sangka plak upe2nye org yg terkene panggilan hangit tu aku kenal.. sape lagi kalo bukan si Dayah Karen a.k.a DK.. ni kira ala-ala cik FF la... tapi dia dkt forum je la.. dan yg mengenakan dia sape??? sapo lagi kalo bukan kakak kesayangan - Kak Zai.. ahaks~ cayolah.. aritu dio cakap dia kebal.. alih2.. heheheh.. nanges beb.. nanges...


gambar adalah hiasan semata-mata

lupokan pasal panggilan hangit.. seperti biasa aku g keje... tung tang tung tang.. ari ni buat technical document je + ekjaz2 sket screen yg aku buat.. alhamdulillah, berjaya jugak siap.. hehehe.. so, sebenarnya aku melahu.. aku letak status YM bz sbb... hehehehe.. aku nk cari resipi utk juadah berbuka hari ni...


gambar adalah hiasan semata-mata

aku rasa mcm hari ni nk kene makan SARDIN jugak ar.. seperti yg kak emi cadangkan semalam.. sebabnya??? aku takde jumpe resipi yg best2.. yg ada biasa2 je.. uhuks~ pastu goreng je TEMPE STICK.. hmm.. simple gilerk.. cam tak puas je.. aku bab mkn2 ni nak yg sedap aje.. if tetiba rajin japgi, [hrp2 rajin la] aku nk pegi jenguk2 param dkt area umh sewa aku tu.. mn tau, ade bende2 mnarik utk dicapai... ahaks~


gambar adalah hiasan semata-mata

semenjak 4 hari berpuasa ni, aku blom lagi menjejakkan kaki aku dekat PARAM.. ape itu PARAM?? Singkatan kepada Pasar Ramadhan.. tapi bebudak skrg ni diorg tukar canggeh sket jadi BARAM - bazaar ramadhan.. Macam2 nama, yg penting ape yg dijual di setiap PARAM adalah lebey kurang sama je.. sama ada sedap atau tak je.. Favourite aku sempena bulan puasa (tiap2 tahun, bkn tahun ni je.. ) = MURTABAK~!!! Aku memang ske~ tak kira kalo hari2 ada pun aku tetap ske..~!!

mak ai.. ru kul 4.15 dah start ingat pasal makan.. hehehhee~ k la.. 4.30 mau gerak..daaaa~! [ sambil2 tu... kepala tgh fikir pasal ape mo mkn hr ni selain lauk sardin.. uhuks~ ]




No comments: