Monday, August 31, 2015

[ Me ] - Lama tak layan...






Bile kawan aku sebut pasal FULL MOON...
baru aku teringat... yer.. patut la ramai yg bengong...


Yang selama ni happy go lucky,
Aku nmpk dia moncong bagai tikos mondok..


Yang mana selama ni muke mcm kena tumbuk
Ari ni ceria ya amat...


Cuma..
Aku nk bagitau...
Da nak masuk tengahari ni.. 
Aku nak gtau yang happy...


Disebabkan
Kata-kata seorang kawan..
Lebih kurang gini ler maksudnya...

"Ko men futsal boleh jer bawa aura +ve..
tapi knp tak bw skali aura tu sewaktu bekerja.."

Hmm.. aku tak sangka..
Aku ada aura +ve waktu main futsal dgn dia dulu..
( ok... tak sangka dia ley ckp cmtu.. ahaks )


dan...
pesanan dia x ubah seumpama pesanan Tn Haji...
Bekerjalah kerana Allah..


semoga aura +ve tu datang lagi
bersama org2 yg +ve di sekelilingku




dan aku tujukan lagu nih khas untuk diri aku..
Enjoy! repeat 40x~!!!


No comments: