Sunday, August 23, 2015

[ Futsal ] - SUKUM 2015 ...


Alhamdulillah
Tamat sudah Sukan Staf Antara Universiti Malaysia 
atau SUKUM 2015


Tahun ini, UiTM menjadi tuan rumah
 Last year aku tak join
sbb pregnantkan Mika Adi

last 2 years... UiTM dapat pingat perak


tahun ni.. Team Futsal Wanita UiTM 
berjaya merangkul Gangsa sahaja.. 
( berkongsi dengan UTM )
tapi kami tetap bangga.. 
Pengorbanan kami tidak sia-sia..


Oke.. kali ni spesel
Aku kasi up juga 2 keping gambar waktu training.. 
Seriously, CTR tahun ni digunakan sebaik mungkin
Kami tak misused langsung CTR nih!


Pagi training
Petang training


Pastu... hari sabtu pun siap ade friendly gik.. 
Kau... Mampuuuuu????!!!


Ahad jer la Coach bagi rehat sikit.. 
sebelum game start ari Isninnya..


Isnin (17/8/2015)
UKM vs UiTM
D : 1 - 1


Selasa (18/8/2015)
UiTM vs UPM
W : 1 - 0


Rabu (19/8/2015)
UiTM vs UniMAP
L : 1 - 4


Khamis (20/8/2015) - Semi Final
UMS vs UiTM
L : 0 - 4


Tahun ni macam tak meriah gol sangat.. 
Takpe lah.. dengan kecederaan player secara berjemaah
Kira oke la tu kan...



Tahniah Pasukan
Anda Berjaya!


Make sure stretching betul² kengkawan..


Muke penat lepas training... aku? maintain seny0m!


Ni gambar waktu friendly.. TQ team!


Ni meroyan lepas kalah game semi final bertemu UMS


Upacara penyampaian hadiah.. We look BLUE!





TQ to all especially our management team, fisio and players..
Kita jumpa di USIM utk SUKUM 2016

InsyaAllah




2 comments:

Unknown said...

patut la aku wasap tak reply reply, busy training rupanya.. huhu

aizuemi said...

eh... ade wassup?
aku baca jer wassup..
tp ko mn de wassup aku..