Thursday, September 06, 2012

[ Wedding ] - Uncle Acap & Aunty Husni da Kawen!!


Tahniah buat kazenku Acap yang da selamat menjadi suami orang.. Tanggungjawab baru dan besar yg perlu anda pikul.. Semoga menjadi suami dan bapa yang soleh.. Buat Husni, Welcome to the Our Family~!!


Sempat lagi berposing di depan Scholer's Inn, UTM Skudai
Auni sudah mengantuk.. Penat bergalakan dengan kazen²nya~


Orait.. tiba di Tapak Majlis.. 
Semua macik² aku yang masuk Title Uwan² sibuk bergomoi dgn cucu² yg jarang² jumpa..


Oh.. Mak² GojezLaSangat sedang berposing bersama Macik Paling 'Havoc'
( aku terpaksa kaber jadi Havoc dari Becok.. Muhahahhaa... )
Macikkk... Duit Rayo Nak Singapore Dollar... 


Amcam? Guestbook siap ade instant photo.. 
Hahahhaa.. Bab² best camni, aku takkan lepaskan.. 


Admire betul aku dgn Couple di atas ni...
Sayang Ayah & Ummi~!!!!!


Taraaaaa.. Kami sempat halau orang lain sbb nak amek gambo dgn pengantin.. 
Berseri² pengantin dua orang nih...


Dapat jugak bgambar dgn Pengantin Baru 4 Bulan ni.. 
Luqman & Noreen~
Waktu majlis diorg, aku tak sempat nk posed camni.. 
Still tak lewat utk wish korang Happy Marriage~!!!


Orait.. Mak Ayah Pengantin... 
dan adiknya yg menginterpremmm tuu... 
Next .. turn Najat la yer.. 



OKE.. Gambar di bawah nih...
ada 2 version...


Yang First...

VERSI SENANG DIRI

mmg huru hara....korang tgk je la sendiri...



VERSI MASUK BARIS

baru la OK sket... amcam? 
Sayangnya.. ada orang 'SINGLE' sbb suaminya terpaksa bekerja...





Saat² Indah Bersama Keluarga Tercinta, 
Memang Takkan Dapat Dibeli Dengan Harta Mahupun Wang Ringgit.
Renung-renungkan~






No comments: