Tuesday, October 04, 2011

[ Artis ] - Abby Tertekan????

Ok.. aku pun nak tiru style "Question Mark" .. pertanyaan, bukan pertuduhan..


Aku rasa aku bukan laaa nak cerita sangat pasal Abby yg tertekan tu.. cuma aku nak tekankan jawapan OVER TENSION oleh si Abby nih..


OVER TENSION ..
memang boleh membuatkan seseorang itu tidak berfikiran waras.. selalu lupa jaga makan dan minum.. dan paling penting.. hilang kawalan sehingga boleh menyebabkan pengsan.. Mungkin juga akan tiba satu tahap dia akan jadi GILA atau dalam bahasa eloknya MANIA atau KEMURUNGAN.. kalo dapat plak dekat para ibu atau bakal ibu, mungkin boleh jatuh kepada status MEROYAN.. 


ni contoh org yg over tension, 
smp dgn rusa pun dia ley bercakap.. 
* gambar hiasan semata-mata *



So, jaga diri elok² .. Jangan sampai pengsan dan kena masuk air, masuk spital sakit jiwa or wutsoever, baru la nak pikior 2 3 kali.. menyesal la ape la itu la ini laaa... DA LAMBAT HOKEYYYYYYYY~


EMOsi laks aku dgn kes Abby nih.. hehehehe~
ChoWWWWWSSSZZZZ~



3 comments:

Unknown said...

musim org stress tol skrg.huhu..stressss!!!!ape2 hal pon,be strong k!

aizuemi said...

mungkinkah kita mudah stress sbb hati kita jauh dgn Allah?

mari kita STRONG and STEADY .. biar ape pun org buat dkt kita, kita kena KUAT dan SABAR ..

Unknown said...

Allah mungkin menguji sebb kita jauh dari Nya.

Allah mungkin menguji sbb Dia rindu sedu tangisan,doa dan air mata yg jarang skali kite zahirkn pd Nya.

Tp janji Allah,Dia xkan menguji di luar kemampuan kita.

Moge dgn ujian yg dtg,kite akan jd manusia yg lebih bersyukur & hargai apa yg kite ade skrg.