Sunday, January 24, 2010

[ Me ] - Rindu Nak Makan Bontot Ayam

mata da ngntuk..
jam menunjukkan kul 2.25 pagi..
CSI Miami masih lagi bersiaran di tv jenama sharp milik suky..
bunyi motor kedengaran tanda insan2 kota yg baru pulang dr destinasi mereka...
lampu bilik aku terbuka tanpa aku rasa ingin mnutupnya..
aku biarkan saja..


tiba2 aku teringatkn bontot ayam yg aku pesan td..
nasib aku malang sbb xde org hntr bontot aym tu..
da lama aku tak mkn bontot ayam..
disebabkan itukah mulut aku agk berat utk bcakap skrg?
tak ada logika...
ape kaitan bontot ayam dgn BANYAK CAKAP?


kala aku bahagia nk hapdet blog..
lappy ni minta utk di-restart..
hmmm.. baek aku tutup terus je..
dan... tgu jam 3.. abes CSI.. tdo...

3 comments:

Eliss said...

patut la awek muda!
masa mengandung aku mengidam nak makan vontot ayam yang tak pernah aku jamah pun sebelum ni.

seriyes- anak aku mulut pot pet pot pet!!!

NM said...

heheh..awak suke montot ayam ke?idakla akak tau...akak lak suke kaki ayam.huhu

lin muhamad last post..#cameron highlands+lecture+checkup+toys+love-bite+ikea+hutang

aizuemi said...

elis
hahhaha.. awet muda sokmo bila kita selalu senyum dan senget~

k lin
montot ayam peberet la kak.. sdp uhh.. rindu montot ayam..