Tuesday, November 25, 2008

:: Freeze! ::

b.u.s.a.n la lately ni.. disebabkan busan semalam aku blnje kak emi + erma makan kat Cowboy Station. huwa huwa huwa~ tapi jgn berharap ade gambo, takde org amek gambo..

aku pelik sbb budak2 ni cakap aku dh kmbali normal.. huhuhuh~ nmpk sangat ke lately baru ni muka aku serabut dengan masalah? hmmmm.... lupakan~! aku dh tak nak pikir pasal masalah2 bodoh aku baru2 nih... AKU MAU HAVE FUN~!!!!! YEAY~!!!

ni aku baru lepas selongkar folder SABAH dalam hdisk aku.. [ gambo2 dari camera kak emi ].. aku tjumpe gambo2 nih.. selamat mnonton~!





macam2 cara / teknik org amek gambo.. kihkihkih.. tapi tak kisah la.. janji ade gambo.. ni sume gambo2 kitorg amek kat sabah.. bulan bape ntah trip nih... aku sebenarnye tgh konpius.. mana pegi gambo Singapore... huhuhuhuhuhuhuh~

No comments: