Wednesday, March 20, 2013

[ Me ] - Animax Carnival 2013



Aku pun tak sangka aku ley join Animax Carnival 
dekat Sunway Pyramid nih.. 

Cuma, disebabkan adik bongsu aku
Danial a.k.a Go Kokoro Oni
teruja utk pegi.. dengan aku2 skali teruja
tapi aku yakin, bukan aku sorg jer yang teruja.. 
tapi termasuk lah Encik Suami saya sekali.. 

Cik Auni?
Oh.. mestilah bawak.. 
Tapi macam biasa.. 
She doesn't like crowded place~

Anyway, seronok jugak kalo sekali sekala.. ;)





* ayah.. next year Auni masuk pakai costume Mickey boley yer *







Pengalaman Best
Suka tengok costume yang diorg pakai
Tapi bile ramai sangat yg pakai SWAT nye costume, 
Terasa macam dalam tawanan plak.. 

Berpeluang bergambar dengan 
NARUTO.. 
( ahaks... Naruto la sangat kannn... )

Happy to see my lil bro happy~
( tu la Qayyim.. k ngah ajak ko tanak ikut.. huhu )


Pengalaman Kurang Enak
Seksi sangat la certain2 custome watak perempuan tu.. 
Tak berapa syok untung dipandang

Pengalaman tgk "org sakit mental" depan mata sendiri.. 
Pura² jatuhkan barang dkt kaki watak anime perempuan.. 
then guna device untuk amek gambar "sesuatu"
WTFreak~!

3 comments:

iera said...

ayokkk..naruto palsu..

Unknown said...

eh zue..time ni pon aku ada kt sana...punya la ramai manusia aneh time tu...tp xjmpa lak ngan ko..huhu

aizuemi said...

iera
hahahha.. muka dia btl2 mcm naruto

et
SWAT pun ramai.. takut plak.. rs mcm kt Lahad Datu time tu.. #poyo