Saturday, January 12, 2013

[ Me ] - Senyuman Sebagai Teman

Menulis waktu pagi jam 7.19am


Alhamdulillah..
Syukur ku panjatkan pada yang Al-'Azim
Roh dan jasadku masih bersatu..
Sambil mendoakan hati semakin suci dan bersih

Bosan
Ku lahirkan rungutan akhir-akhir ini
Tanpa mencermin diri aku sendiri
Maafkan aku Ar-Rahman
Aku tak layak untuk menghina
Sesungguhnya sifat Al Muzil itu hanya ada pada Mu Ya Allah..

Sabar
Walaupun suara tidak didengari
Pendapat tak dihormati
Pendirian diejek
Cukup sekadar aku terus berlagak tenang
dan ku pilih senyuman sebagai teman



Permulaan tahun baru yang berbeza


Aku sayang encik suami, cik anak dan seluruh isi keluargaku....
Ya Allah, syukur aku ada mereka...


4 comments:

iera said...

syukur alhamdulillah..semoga kita semua sentiasa berada dalam keredhaanNya..aminn

aizuemi said...

iera
amin... ;)

Atia Adina said...

syukur....mereka yang kita sayang membahagiakan kita :)

aizuemi said...

alhamdulillah masih ada mereka