Friday, May 11, 2012

[ Auni ] - Swim Swim With Kazen

Oke.. Auni da busy sekarang sejak gi School..
So, terpaksa lah mencuri masa hujung minggu utk swim-swim..

Hari ini, Aunty Jue pinjamkan baju Kakak Aisyah Safiya untuk Auni swim..
Hehehe.. sebelum ni Auni 'naked' jer.. upsssss...


Comei kan saya dengan Swimming Attire pinjam ni? kihkihkih~


Oke.. Mama pun sibuk kali ni nak join sebab tertinggal Pelampung saya kat umah BSP.. 
Huhuhuhu.. cibukk la mama nih.. .


Tengok tu.. da la cibuk join masuk pool Auni ngn Kakak Safiya.. 
nak kaco2 saya mandi laks.. 
Eh, ko kenapa Aisyah Safiya.. seronot sangat la yer~


Aduyai .. main tepuk2 air la plak.. 


Bestnyer maen air.. 
Tq semua yg terlibat dalam menyediakan pool utk Auni dan Kakak Safiya yer~



OKe.. Kami dah penat.. Time to Sleep.. 
Baek kan kami?
Nama pn KAZENNNNNNNN~






6 comments:

sharina said...

sweetnya korg berdua..polok2...rasa nak geget je :p

Atia said...

amboi syoknya....kecik2 dah swim

iera said...

ala..tomei2..syoknye swim2.

aizuemi said...

sharina
hahaha.. time baik.. baaaaaaaaaaaik sangat..

atia
kakak xmo join saya ker?

Yong Zahura said...

seronotnyaaaaaa....

kalaulah aku ada, konfem aku je yg duduk dalam tu

korang sume pegi mandi dalam bilik air...

kehkehkeh...

Anonymous said...

ko mmg yong... giler kuasa x abes2

- kak ngah best -