Monday, September 12, 2011

[ Me ] - Kalau Aku Seorang ........





Kalau Aku Seorang Pengganas ..


Kalau Aku Seorang Pengganas, nama aku kompem terpampang dalam berita CNN, BBC News, ABC News, Fox News, Al-Jazeera dan seangkatan dgnnya..  ( x main la Utusan, Berita Harian, Harian Metro, Mangga, URTV jer kannnn.. )  


Rumah family aku akan dipenuhi FBI, CIA, PDRM, ATM, KWSP, PTPTN, SPRM, JPJ, CNI, HAI-O dan sebagainya.. Bajet aku  nak balik rumah lepas mengganas la tuh~


Kalau Aku Seorang Pengganas, aku akan tersenarai dalam List THE MOST WANTED TERRORIST DI WEB FBI... Deymm.. ce korang bukak, hampir semua nama Islam, kurang hajar punye amerika.. http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists





Kalau Aku Seorang Pengganas, kawan² aku akan turut glemer dan menjadi perhatian media dan juga pembuat filem seperti Stephen Spielberg, Kathleen Kennedy, Stephen Chow, Ahmad Idham, Hafsham, Aziz M Osman dan mungkin juga Dr Rozmey.. hikhikhik~ nanti ade la movie pasal aku.. BERANGAN~!


Kalau Aku Seorang Pengganas, aku akan ada bibliography sendiri.. Buku aku akan disusun sebelah Adolf Hitler dan Osama b Laden .. Hurmmm... Dan poster buku aku diletakkan sebelah poster A Doctor In The House dkt MPH.. Hehehe... Kagum aku kagum ~~


Kalau Aku Seorang Pengganas, aku akan bagi invitation card VVIP buat kawan² aku utk join group aku.. Siapa yg reject tanpa alasan yang kukuh, memang aku tembak jer.. dah nama aku pengganas.. 


Kalau Aku Seorang Pengganas, aku nye rumah akan lebih mahal daripada rumah banglo depan UiTM Shah Alam yang berharga RM2.78 juta tu.. sebab rumah aku akan dilengkapi kelengkapan yang lebih canggih utk elak drp dikesan oleh satelit Amerika dan sekutu-sekutu  mahupun kutu-kutu nye.. 


Kalau Aku Seorang Pengganas, aku akan pastikan aku join training PLKN sebelum aku bergelar seorang pengganas.. hehehe~ kaitan? Macam tak de jerrr .. 


Kalau Aku Seorang Pengganas, aku rasa aku takde masa da nak tulis blog camni.. Masa aku digunakan sebaik mungkin untuk susun strategi dan buat carta alir proses mengganas.. siap aku buat Use Case.. siapa yg terlibat dengan keganasan aku nanti.. deymmm... apo nih? ~!!!!



* Saya yg gemar merapu.. Tiada kaitan dengan hidup mahu pun yang mati * 



1 comment:

Unknown said...

"Kalau Aku Seorang Pengganas, aku rasa aku takde masa da nak tulis blog camni.. Masa aku digunakan sebaik mungkin untuk susun strategi dan buat carta alir proses mengganas.. siap aku buat Use Case.. siapa yg terlibat dengan keganasan aku nanti.. deymmm... apo nih? ~!!!!"

haha...jgn lupa wat teknikal report sekali yer...