Thursday, July 28, 2011

[ K-Drama ] - You Don't Know Women




OMG!
My first entry about K-Drama
it's not easy for me nk tulis pasal cite2 korea nih..


namung begituuuw, ( spelling cam tuttt )
 disebabkan keterujaan aku pada cite nih
aku pun wat la 1 entry khas



YOU DON'T KNOW WOMEN~


Cerita mengisahkan seorang janda anak 1 yang dingorat anak orang kaya yang low profile.. Ditinggalkan suami yang curang dan disebabkan 4 tahun kawen stil xde anak.. ( mmg alasan lelaki cari calon laen.. )  Setelah dia kena cerai, baru dia tau tym tu sebenarnya dia tgh mengandung.. so, dats y ayat pertama aku tadi Janda Anak 1.. 


Cite ni mmg bnyk la konflik nyer~ Dan yang paling aku x mampu nk tunggu.. 109 Episod... mn larat nyaaaaaa~ orang laen x dapek nk tgk tv disebabkan aku..  actually aku layan dgn Qusam dan Danial .. diorg pun da beria tunggu kul 10.20 tiap² malam.. ahaks~  cuma lepas ni.. kitorg mcm da lemau sket bile tau 109 episod.. skrg baru episod 49 kalo x silap.. huhuhu~ 





dalam banyak² ...
i admire Park Mu Hyeok’s undying efforts to woo Min-Jeong n his never give up attitude!
baru betul² sayang.. baru betul² cinta.. baru betul² suka..
mcm aku slalu cakap..
Actions Speak Louder Than Words~


Tapi..
wa lom abes tgk agi.. tatau ape kes seterusnyer..
hopefully , Min-Jeong akan bahagia setelah apa yg dilaluinya sebelum ini~
and, Oh Yu-Ran akan dpt balasan setimpal atas perbuatan dia~



EMOSI BETUL!~




No comments: