Tuesday, July 27, 2010

[ Me ] - Keseriusan Zaman Sekolah~

Harian Metro, 28/07/2010


7 Rindu Sekolah Ditahan....


hehheehehe.. lepas aku baca berita ni, aku rasa nak gelak pun ade, nk ketawa dekah2 pun ada.. bukan sebab cite ni lawak sangat.. tapi sebab aku pun penah ade idea giler utk "menceroboh" sekolah lama aku.. SMKTAI..


aku paham la perasaan diorg ni.. rindu saat galok2 kat skolah dulu.. tapi dr sekolah aku sorg yg siyes.. hehehhe~ ni adalah ciri2 keseriusan aku sewaktu di sekolah dulu..


kelas kimia.. PONTENG.. 'budak pendek sedang mngulor di bilik guru'
kelas English aku TIDOQ.. ZZZzzzz.. tdo waktu teacher Suzen, celik mata tgk2 da cikgu Ani.. 
kelas BM aku SIYES, takut cikgu KAMSIAH ( 5 Sains BOLEH! ).. 
kelas pendidikan ISLAM, aku pandang tepat muke ustazah~
kelas FIZIK kitorg BERGALOK KETAWA... 
sejarah je aku PAY ATTENTION lebey.. i lurve SEJARAH.. 
waktu math kitorg BERSUKA RIA.. 
ADD MATH, tgu CIKGU AMINAH bagi JAWAPAN...
kelas BIO, bergumbira! ske tajuk2 subjek nih~ plg suke BEDAH KATAK~


so, x dapat dinafikan lagi.. 
aku mmg SERIOUS orangnyer.. 

3 comments:

army4war said...

time sekolah aku baik dowh.. habis jahat pun aku ponteng kelas math lepak bilik kaunseling 2 3 kali.. sebab cikgu kaunseling kan berintegriti.. menyimpan kerahsiaan huhahaha..

aizuemi said...

hahahha.. aku ske ponteng kelas KIMIA.. tu sebab aku dpt title best student kimia.. hahahahhaha~

iera said...

hahahaa..iera paling jahat pun pernah kene jemur air hujan ramai2 kat asrama sbb tak g masjid solat berjemaah waktu zohor..hahahaa...mula2 semua diam,bile warden dah masuk rmh diorg kitorg hepi2 main air hujan..bergaloks sampai tak nak naik balik.hehhehehee