Wednesday, November 11, 2009

[ Me ] - Kiri GILA, Kanan GILA... Takkan GILA kowt~



cute upenye model giler aku nih
Status : GILA


bercerita tentang orang gila.. kt dunia ni ade maacam2 orang gila.. adakah kita tergolong dlm golongan ini. kalau ikutkan, gila ni bnyk kategorinya.. nak aku listkan mmg terus terang aku cakap, aku malas.. korang cari ar sendiri.. mereka ada di sekeliling kamu..

cuma aku tak sangka.. dalam masa tak smp setahun ni, aku berkenalan dengan raaaaaaaaaaaamai orang gila.. risau jugak aku kalau aku pun sama naek gila nya..

skrg dalam proses menjauhkan diri drp mereka yg gila, supaya aku x gila seperti mereka. semoga aku tidak tergolong dlm golongan mereka yg gila..

cara2 aku elakkan diri aku drp mjadi gila seperti mereka.. aku terima segalanya dgn hati terbuka.. aku terima dgn senyuman.. aku terima tanpa perlu mempersoal tentang kenapa semua itu terjadi..


aku gembira dengan kehidupan aku sekarang.. tenang dan bahagia.. aku maafkan mereka yg GILA mengata.. GILA mengutuk dan GILA mengumpat.. dan akhirnya Cinderella dan Prince Charming-nya live happily ever after..



* gambar di atas adalah gambar hiasan semata2..

2 comments:

Farihan said...

aku ingatkan suki yang giler...kesian suki jadik model ko tu....kesian...kesian..aku pun dah naek giler nnnnnnnnnnnnniiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeee

Anonymous said...

everybody are crazy in diz world so call lyfe~