Sunday, September 06, 2009

[ HotFM ] - Berbuka Bersama HotFM

Plan pegi buka puasa di Courts bersama HotFM.. aku, suky, anis n elly bgerak dr s.alam jam tuuuuuutttttt~ .. hehehhee.. tapi plan kitorg tak semata2 ke Setapak.. kitorg singgah sebentar Sg Wang.. hehhee.. sebentar ke? mcm agk lama kitorg merayap.. tapi aku tetap tak beli ape2.. xbeshnye~ ade bkenan 1 tshirt.. cuma terfikir, berbaloi ke beli.. da bnyk sgt da tshirt.. uhuks~


cite sket psl majlis bbuka puasa tu..

1- smp2 tgk sume org pakai cun2.. baju raye je sume.. aku pakai sweater, tshirt + jeans cam biasa a.. hehehhe.. aku mn pernah ade undang2 pakaian.. haru biru hidup aku...

2- DJ2 yg da tiba waktu aku tiba hanya FBI, Anne, Tini je kot~ sbb tu je yg aku nmpk...

3- Terserempak ngn bro kieran waktu jalan2 kat dlm Courts tu b4 bbuka..

4- Berebut amek mkn sbb mknn tak cukup..

5- Suky dpt cabutan bertuah.. damn it.. penat aku fokus, dia plak yg dpt..

6- celebriti yg ade, Hafiz, Shila n Azizah Ariffin.. 2nd tym kot aku bgambar ngn shila.. ngn hafiz aku xamek gambo pun.. hehehhe~

7- lama xjmp k anne.. mmg aku da agk lama tak terlibat ngn aktiviti HotFM.. ada rs sedikit kekok utk bsembang.. ahaks~





gambar ehsan drp suky..

No comments: