Friday, January 02, 2009

The Rain - Boleh Saja Benci

The Rain - Boleh Saja Benci

aku tak tahu cara yang tepat
untuk katakan ini padamu
maafkan aku bila akhirnya
ku putuskan tuk meninggalkanmu

reff:
kau boleh saja benci
salahkan saja padaku
mungkin lebih baik bagimu
jika kau melupakan aku

tapi dengarlah ini
hati ini berjanji
apa pun yang terjadi nanti
kau akan selalu di hati

kau takkan tahu
aku pun terluka saat meninggalkanmu
aku pun merasakan itu

repeat reff

apa pun yang terjadi nanti
kau akan selalu di hati
oooh




wokeh..
1 januari
aku lepak ngn adik2 aku
pluz kazen2 aku
kat mines

aku singgah kedai sony
aku bli gadget baru
hehehe..
berkenan..
terus beli je..
tapi sayang takde kaler merah..
PINK pun jalan arrr...

2 januari
aku dpt 1 lagi gadget
bkn saje2 bli
tapi gediks..
sbb yg b4 diz asyik hang je

2 gadget dlm ms 2 hari..
esk?
no more.. enuff laaa...


4 comments:

pejal82 said...

fuiyoooo hp baru ka??

aizuemi said...

ahaks~ hp murah je..

Unknown said...

waaa.. mai 1... heheh... den ni tak tuka2 pon..

aizuemi said...

uit,mn leh..
sme aku simpan..
bikin koleksi..
hikhikhik~