Tuesday, October 28, 2008

itS.al.rite.ma.mis.ta.ke.

accept dgn hati terbuka. terima aje la. kalo sume pandang aku yg salah. mayb mmg aku salah la kot. hope ape tindakan aku nanti, semua orang akan hepi.

bak kata jumaat. SENYUM~ nak sume orang senyum.. hmmm... kalo la mampu buat semua orang tersenyum girang, kompem aku badut.. ahaks~ tapi pada yg berkenaan, ingat pesan aku, TAMBAT elok2 supaya dia tak lari.. ;)

oh ye.. aku ada terima berita gembira.. aku pickup dia dari opis.. best dpt makan berdua dgn dia.. dah lama rasanya tak kua berdua dengan dia nih.. hehehhe.. dia takut aku masih hangin.. tapi honestly, aku dh tak kisah.. sekarang ni, ape yg aku harapkan hanyalah kebahagiaan dirinya.. oh ye, berita gembira tu, hehehe.. mmg menggembirakan aku.. tak sabar nk tgk dia dalam masa beberapa bulan ni... wakkakakakakka~ ah yoiiiiii....

hmm.. re.tire.ed... mcm ade hati je.. rasanya ramai yg leh gantikan aku lepas nih.. penah terfikir, dan masih berfikir tentang hal ini~

No comments: